کد خبر: ۱۰۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
معاون مسکن راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد؛
زاهدان- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از پرداخت چهار هزار و ۹۶۹ فقره وام اجاره (ودیعه مسکن) از سال گذشته تاکنون در این استان خبر داد.

پرداخت پنج  هزار فقره وام ودیعه مسکن در استان سیستان و بلوچستان 

به گزارش آرانیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، ابوالفضل مهدیار اظهار داشت: ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن از طریق سامانه‌ جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی saman.mrud.ir در بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه انجام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در زاهدان مرکز استان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان و طول دوره بازپرداخت پنج ساله ذکر کرد و گفت: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند.

مهدیار با اشاره به اینکه، وام ودیعه مسکن تا شهریور ماه سال ۱۴۰۲ مطابق بخشنامه توسط بانک های عامل پرداخت می شود، تصریح کرد: طی یکسال گذشته چهار هزار و ۹۶۹ فقره وام اجاره (ودیعه مسکن) به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، گفت: شرایط ضمانت این وام همانند تسهیلات خرد بانکی است و در حال حاضر افرادی در اولویت دریافت وام ودیعه مسکن و معرفی به بانک هستند که سال‌های گذشته وام ودیعه را دریافت نکرده‌اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار